Til administrative medarbejdere

På denne side kan du læse mere om, hvordan International Staff Office (ISO) er behjælpelig med de særlige opgaver omkring ansættelse af udenlandske forskere og ph.d. studerende.

Vi har desuden samlet en række gode råd ifm. ansættelse samt hverdagen med internationale medarbejdere.

Nyheder vil også løbende blive publiceret på dette site. Ønsker du at blive orienteret om fx nye events for internationale medarbejdere kan du sende os en e-mail.

The office is open:

Monday to Thursday from 9:00 AM to 3:00 PM (closed between 12 and 12:30 PM).
Friday from 9:00 AM to 2:30 PM (closed between 12 and 12:30 PM).
 

You can contact us by phone, e-mail or visit us:

International Staff Office, Human Resources
Fredrik Bajers Vej 7F, 9220 Aalborg Ø
(office F6-01)

E-mail: iso.hr@adm.aau.dk
Phone: 45 9940 7968

Due to Summerholiday the office will be closed from 13 July until and including 2 August.